Rabu, 9 November 2011

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Cuti ke Gold Coast Sepang bersama Shila

Posted:

Cuti ke Gold Coast Sepang bersama Shila

Cuti ke Gold Coast Sepang bersama Shila

RANGKAIAN produk jenama Safi Balqis Perfect 10 yang semakin mendapat sambutan dalam kalangan pengguna.


PADA penghujung tahun ini, cuba anda habiskan waktu dalam sebuah pengalaman percutian yang mempesonakan bersama selebriti, Shila Amzah. Caranya sangat mudah iaitu melalui produk kecantikan Safi Balqis Perfect 10.

Percutian cerah sempurna dan eksklusif di Gold Coast Sepang, Selangor bersama duta Safi Balqis Perfect 10 itu dianjurkan sebagai tanda penghargaan kepada pengguna jenama tersebut.

Menurut Pengurus Kumpulan Produk SAFI, Mahsuri Sulaiman, Safi Balqis Perfect 10 adalah jenama yang memahami kehendak wanita kini yang menginginkan raut wajah cerah sempurna dan bebas cela.

Lantaran itu ujarnya, seramai 16 orang pemenang peraduan bertuah akan berpeluang merebut hadiah percutian itu sambil menyertai pelbagai aktiviti menarik di Gold Coast.

"Peraduan ini dibuka bermula Oktober lalu sehingga 30 November ini. Kami akan memilih empat Kliq (kumpulan) bersamaan 16 orang pengguna bertuah Safi Balqis Perfect 10 untuk menyertai percutian ini," katanya.


SHILA AMZAH


Pemenang utama Peraduan Kliq Safi Balqis Perfect 10 iaitu satu Kliq akan memenangi tiket ke percutian di Gold Coast Sepang dan Ipad untuk setiap ahli.

Sementara tiga Kliq lain yang memenangi hadiah sagu hati pula akan turut menyertai pemenang utama ke Gold Coast Sepang serta memenangi Ipod untuk setiap ahli kumpulannya.

Untuk memenangi tiket ke percutian hebat itu pengguna hanya perlu membeli produk Safi Balqis Perfect 10 bernilai RM15 dan ke atas. Setiap satu penyertaan memerlukan satu resit pembelian produk serendah RM15. Resit itu perlu disimpan sebagai bukti pembelian.

Kemudian ambil gambar bersama tiga rakan anda dengan produk tersebut dan muat naik ke www.facebook.com/SAFI.MY.

Seterusnya, peserta diminta menawarkan nama yang paling unik untuk Kliq anda dan paparkan di kapsyen gambar.

Para pemenang akan dipilih berdasarkan gambar dan nama Kliq yang paling menarik. Selain itu Kliq yang berjaya mengumpul mata tertinggi juga akan membawa pulang hadiah misteri! - NIZHA PERIASWAMY

Full content generated by Get Full RSS.
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved