Jumaat, 15 November 2013

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Al-Humaira lebarkan sayap di Bangi

Posted:

Al-Humaira lebarkan sayap di Bangi

Al-Humaira lebarkan sayap di Bangi

Oleh NOR SHAFAWATI YUP

KOMBINASI warna menarik pada fabrik hijab yang berkualiti tinggi merupakan antara tarikan jenama Al-Humaira Contemporary di pasaran.


REKAAN moden dan kontemporari namun masih mengekalkan konsep Muslimah dengan gaya sopan serta menutup aurat menjadikan jenama tudung Al-Humaira Contemporary (Al-Humaira) terus dikenali.

Atas sambutan yang menggalakkan itu, pengeluar tudung Al-Humaira kini meluaskan perniagaan mereka dengan pembukaan cawangan baharu di Taman Seri Bangi, Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, Selangor.

Pengasasnya, Hani Elia Rousli berkata, Bangi yang terkenal dengan pelbagai butik perniagaan konsep Muslimah dipilih sebagai lokasi cawangan kedua Al-Humaira bagi memenuhi permintaan pelanggan yang semakin bertambah.

"Kebanyakan pelanggan setia Al-Humaira tinggal berdekatan kawasan Bangi, Putrajaya dan Kajang.

"Dengan pembukaan cawangan baharu ini, diharapkan Al-Humaira dapat memberikan kemudahan dan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan," katanya ketika ditemui selepas merasmikan pembukaan butik kedua jenama itu di Bangi baru-baru ini.

Al-Humaira Bangi merupakan cawangan kedua selepas butik pertama di The Strand, Kota Damansara, Petaling Jaya.

Mengimbau sejarah penubuhannya, Al-Humaira bermula sebagai satu perniagaan kecil-kecilan melalui laman sosial dan blog pada tahun 2010.

Selain butik, Al-Humaira turut menyediakan sebuah laman web rasmi bagi memudahkan pelanggan membuat bayaran secara dalam talian dengan mudah dan selamat.


HANI ELIA bersama suaminya, Humaidi Fadzil ingin meletakkan nama Al-Humaira Contemporary sebagai pilihan fesyen Muslimah utama di Malaysia.


Koleksi tersendiri

Menurut Hani Elia, Al-Humaira menampilkan koleksi atau rekaan yang tersendiri dengan menampilkan gaya ringkas dengan sedikit sentuhan moden.

"Pelanggan meminati koleksi tudung Al-Humaira kerana kami mengutamakan fabrik berkualiti tinggi, di samping kombinasi warna menarik bagi menghasilkan koleksi hijab yang ringkas tetapi bergaya.

"Selain itu, kami juga menyediakan hijab pada harga yang mampu dibeli iaitu di bawah harga RM100 sehelai," ujarnya.

Sepanjang tahun ini, Hani Elia memberitahu, terdapat beberapa koleksi tudung Al-Humaira yang menjadi trend dan laris di pasaran termasuk Roxane, Mabel, Amber dan tidak dilupakan rekaan terhangat sepanjang masa, Lanaa dan Ayraa.

Sempena pembukaan butik tersebut, Hani Elia berkata, Al-Humaira turut melancarkan koleksi jubah moden untuk menyusukan anak.

"Jubah Muslimah dengan konsep potong payung (flare) itu diperincikan dengan butang bagi memudahkan para ibu menyusukan anak, pada masa yang sama tampak bergaya.

"Jubah menyusukan anak tersebut didatangkan dengan pelbagai warna menarik dan ditawarkan pada harga RM149 sepasang," jelas wanita ini lagi.

Bercakap mengenai misi perniagaannya, Hani Elia berkata, dia berhasrat untuk menjadikan Al-Humaira sebagai satu jenama pilihan utama dalam industri fesyen Muslimah di negara ini.

Untuk maklumat lanjut layari laman web www.alhumairacontemporary.com.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved