Selasa, 22 Oktober 2013

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Cabaran spontan menanti finalis

Posted:

Cabaran spontan menanti finalis

Cabaran spontan menanti finalis

PARA pemenang Pencarian Model Fareeda musim ke-4 akan dipilih berdasarkan penilaian di lokasi saringan dan kaca televisyen.


BERMULA awal Januari 2014 menerusi program Safiyya di TV9, 12 finalis Pencarian Model Fareeda musim ke-4 akan muncul dalam rancangan itu mengikut giliran pada setiap minggu.

Slot Fareeda yang bersiaran selama beberapa minit dalam program Safiyya itu merupakan satu lagi ujian besar kepada para finalis. Mereka akan diberi cabaran secara spontan dan dinilai berdasarkan keupayaan mereka menjayakan ujian tersebut.

"Setiap minggu akan ada cabaran yang berbeza dan setiap finalis tidak akan mengetahui cabaran yang bakal mereka hadapi.

"Dengan cara ini, tahap keyakinan dan kebolehan mereka mengawal situasi sebegini dapat dilihat sekali gus memudahkan kami melakukan penilaian tambahan sebelum memilih pemenang," ujar Pengurus Pemasaran dan Jualan Fareeda, Mawar Abdul Karim.

Prestasi yang ditunjukkan setiap finalis di kaca TV akan ditambah kepada tiga penilaian awal yang mereka lalui ketika proses saringan di empat lokasi yang berbeza. Tiga penilaian itu merangkumi cabaran sesi fotografi, peragaan di atas pentas dan soal jawab terbuka.

Penyertaan Pencarian Model Fareeda musim ke-4 masih dibuka sejak 15 September lalu sehingga 16 November 2013. Mereka yang berminat perlu mematuhi syarat penyertaan sebelum menghantar borang ke alamat yang tertera seperti di dalam borang penyertaan.

Borang penyertaan boleh diperoleh dalam akhbar Kosmo! pada setiap hari Selasa, Jumaat dan Ahad.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved