Rabu, 20 Julai 2011

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Mandian halal Carrie Junior

Posted:

Mandian halal Carrie Junior

Mandian halal Carrie Junior


RASHIDI ISHAK bersama anaknya menunjukkan bakat melukis mereka.


KULIT bayi dan kanak-kanak sangat sensitif serta mudah terdedah kepada kuman selain mudah diserang penyakit jika tidak dijaga dengan baik. Untuk membersihkan diri daripada sebarang kuman yang menjadi punca penyebab penyakit, membersihkan diri melalui mandian merupakan satu tindakan paling asas dan sangat berkesan untuk mencegah diri daripada sebarang penyakit berjangkit sekali gus menjadi satu terapi semula jadi untuk menyegarkan diri.

Bagaimanapun, untuk memberi nilai tambah dalam kebersihan diri, penggunaan sabun badan dalam bentuk ketulan atau cecair dapat membantu meningkatkan kebersihan diri dengan lebih baik.

Justeru, Wipro Unza (Malaysia) Sdn. Bhd. mengambil inisiatif memperkenal produk yang menjadikan masa mandi si kecil lebih seronok dan menyegarkan dengan Carrie Junior.

Pengurus Pemasaran Wipro Unza, Edward Chen berkata, produk itu kini hadir dengan wajah baru yang menjanjikan masa mandi yang lebih menyeronokkan dan penuh pengembaraan.

Menurutnya, mula diperkenalkan pada tahun 1997, Carrie Junior yang dihasilkan dengan formula lembut dengan wangian buah-buahan berkualiti tinggi dipersembahkan dengan reka bentuk bungkusan menarik, tersendiri dan berwarna-warni.

Kemunculan Carrie Junior berwajah baru ini hadir dalam bentuk tapak kaki seekor anak gajah yang comel.

"Reka bentuk produk ini disemarakkan dengan penampilan seekor anak gajah yang dikenali sebagai Carrie berwarna merah jambu.

"Anak gajah itu kelihatan menikmati masa mandi yang menyeronokkan seperti luncur air dan bersantai di atas pelampung di pantai," katanya.

Rekaan menarik

Selain reka bentuk produk yang menarik, katanya, rangkaian produk mandian dan dandanan Carrie Junior mengandungi Fruito-E yang diperoleh daripada ekstrak buah-buahan asli.

Ekstrak itu kaya dengan vitamin dan nutrisi, selamat, sesuai untuk bayi dan kanak-kanak serta tidak mengeringkan kulit atau memberikan alahan kepada kulit dan rambut si manja. Malah, ia sesuai digunakan setiap hari.

Selain itu, Carrie Junior juga mendapat pengiktirafan halal, sekali gus mengukuhkan kredibilitinya sebagai satu jenama produk mandian dan dandanan kanak-kanak yang dipercayai. - BASIR ABU BAKAR

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved