Ahad, 16 Oktober 2011

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


Trio TCG ungguli acara OCBC Cycle

Posted:

Trio TCG ungguli acara OCBC Cycle

Trio TCG ungguli acara OCBC Cycle

16/10/2011 7:39pm

KUALA LUMPUR – Trio Kumpulan Berbasikal Terengganu Pro-Asia (TCG) mengungguli acara Kenny Height Ultimate City Race dalam perlumbaan OCBC Cycle Malaysia 2011 hari ini.

Pelumba TCG, Mohd Hariff Salleh, 23, beraksi cemerlang apabila melepasi garisan penamat dengan catatan satu jam 26 minit satu saat dan meninggalkan abangnya, Mohd Zamri, 28, dengan perbezaan masa milisaat sahaja.

Tempat ketiga dimenangi Anuar Manan, 25, dengan perbezaan masa milisaat juga di belakang Mohd Zamri.

Mohd Hariff, Mohd Zamri dan Anuar masing-masing menerima wang tunai RM750, RM500 dan RM300 pada majlis penyampaian hadiah di Dataran Merdeka di sini.

Mohd Hariff berkata, kemenangan itu merupakan kejayaan buat TCG yang saling bekerjasama hingga ke garisan penamat.

Seramai 3,500 peserta mengambil bahagian dalam perlumbaan dua hari anjuran Spectrum Worldwide dengan kerjasama OCBC Bank Malaysia Berhad, yang bermula semalam di Dataran Merdeka. – Bernama

Full content generated by Get Full RSS.

Masterskill Kampus Metro Kota Bharu

Posted:

Seruan glamor cintai alam sekitar

AISHAH SINCLAIR merupakan salah seorang daripada selebriti yang sangat peka kepada alam sekitar. Mula melibatkan diri dalam aktiviti pemuliharaan flora dan fauna seawal usia lapan tahun, ketika itu, dia hanya memahami bahawa aktiviti tersebut adalah saat berharga menghabiskan masa bersama keluarga. Lagi...

Full content generated by Get Full RSS.

Pistol: Anggota polis bantuan ditahan

Posted:

Pistol: Anggota polis bantuan ditahan

Pistol: Anggota polis bantuan ditahan

16/10/2011 6:25pm

KUALA LUMPUR – Seorang anggota polis bantuan Keretapi Tanah Melayu Berhad ditahan kerana menyimpan sepucuk pistol tiruan dan satu kelopak palsu dalam operasi di sebuah pusat hiburan, di sini Khamis lepas.

Ketua Polis Daerah Sentul, ACP Zakaria Pagan berkata, pistol dan kelopak palsu itu ditemui di dalam kereta lelaki tersebut selepas polis curiga dengan tindak-tanduknya yang cuba melarikan diri ketika pusat hiburan tersebut diserbu.

Mengulas kes itu kepada pemberita, di sini hari ini, Zakaria berkata, ketika lelaki itu cuba melarikan diri, sebutir peluru terjatuh dari poketnya menyebabkan dia ditahan oleh pasukan polis yang melakukan serbuan.

Dia yang berusia lingkungan 20-an kemudian mengaku anggota polis bantuan yang tidak bertugas, dan selepas diperiksa polis menemui sepucuk revolver .38 dan 10 butir peluru.

"Selepas itu, polis telah memeriksa keretanya dan menemui pula sepucuk pistol tiruan jenis auto bersama satu magazine palsu," katanya. – Bernama

Full content generated by Get Full RSS.
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved