Rabu, 1 Jun 2011

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


Mangsa kebakaran dapat rumah

Posted:

Mangsa kebakaran dapat rumah

Mangsa kebakaran dapat rumah

01/06/2011 8:12pm

TELUK INTAN — Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir berkata kerajaan negeri akan menyediakan tempat tinggal kekal kepada 17 keluarga mangsa kebakaran di Kampung Terengganu di sini.

Sebahagian mangsa kebakaran Isnin lepas kini ditempatkan sementara di Dewan Bandaran Teluk Intan manakala yang lain menumpang rumah saudara mara berdekatan.

"Kerajaan negeri telah mengadakan perbincangan untuk menempatkan keluarga mangsa kebakaran di tempat kekal dalam tempoh terdekat," katanya kepada pemberita selepas melawat mangsa kebakaran itu hari ini.

Dalam kejadian pada pukul 2.15 petang Isnin, 78 orang daripada 17 keluarga tinggal sehelai sepinggang apabila rumah papan yang mereka diami musnah terbakar.

Dr. Zambry berkata, kerajaan negeri telah memberi bantuan segera sebanyak RM2,000 setiap keluarga daripada tabung bantuan bencana. - Bernama

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Mangsa perahu karam ditemu mati

Posted:

[unable to retrieve full-text content]PASIR MAS — Mayat Hassan Abdul Ghani, 25, yang dilaporkan hilang selepas perahu yang dinaiki karam di Sungai Kelantan berdekatan Kampung Galok dekat sini tengah malam semalam ditemui hari ini.

60 bangunan usang dijadikan tarikan

Posted:

[unable to retrieve full-text content]IPOH - Sebanyak 60 buah bangunan usang di bandar raya Ipoh akan dipulihara menjadi aset pelancongan ikon "Jejak Warisan Ipoh".
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved