Isnin, 4 Februari 2013

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Tawaran Coffee Bean

Posted:

Tawaran Coffee Bean

Tawaran Coffee Bean

KAFE Coffee Bean & Tea Leaf di TTDI kini sedang giat menjalankan promosi menarik bagi pelanggan mereka.


MUSIM Tahun Baru Cina tidak akan lengkap tanpa buah limau mandarin. Ia adalah simbolik kepada sambutan perayaan kaum Cina tanpa mengira negara. Selain buah, makanan yang dihasilkan daripada ekstrak oren juga menjadi pilihan.

The Coffee Bean & Tea Leaf (Coffee Bean) mengambil kesempatan sempena perayaan kali ini dengan memperkenalkan kek oren poppy seed. Sepotong kek yang berharga RM8.90 itu dilengkapi topping limau mandarin yang memberikan kenikmatan berganda kepada tunas rasa.

Sekiranya muak dengan limau, apa kata pilih kek mousse keju yang menggunakan buah markisa sebagai bahan utama. Warna kuningnya cukup membangkitkan selera dan gabungan rasa keju dan buah menjadikan ia hidangan yang sukar ditolak.

Bagi mereka yang hadir ke kafe Coffee Bean dalam jumlah yang ramai, jangan ragu untuk memilih pek parti Tahun Baru Cina yang mengandungi 20 ketul kek cawan vanila.

Kek cawan yang dihias dengan warna merah dan putih itu juga dicorakkan dengan gambar kanak-kanak lelaki dan perempuan yang memakai kostum tradisional Cina. Ia turut dilengkapi gambar mercun, buah limau mandarin, pokok bunga dan perkataan Gong Xi Fa Cai.

Pek parti berharga RM89 itu sememangnya pilihan bijak untuk disajikan kepada tetamu atau diberikan kepada keluarga si dia yang istimewa. Anda juga boleh membawanya ketika berkunjung ke rumah saudara-mara atau sahabat handai.

Lengkapkan suasana perayaan anda dengan menghirup minuman baharu yang diperkenalkan Coffee Bean. Sekali-sekala, tukar cita rasa kopi anda kepada minuman buah-buahan seperti Guava Fru-Tea dan Guava Latte. Pengenalan dua minuman itu juga bersempena dengan ulang tahun ke-50 Coffee Bean pada tahun ini.

Air sedia diminum

Selain promosi menu Tahun Baru Cina, Coffee Bean juga sibuk mempromosikan seleksi air sedia diminum. Ia merangkumi kopi yang diperbuat 100 peratus menggunakan kopi Arabika dari Columbia, teh ais yang disediakan dalam tiga perisa, teh ais berkarbonat menggunakan teh hitam berkualiti dan uncang teh berdaun segar.

Teh ais sedia diminum misalnya, didatangkan dalam perisa buah pic, jasmin dan lemon. Minuman yang diisi di dalam botol 350 mililiter (ml) itu menggunakan teh semula jadi yang segar dan tidak mengandungi bahan pengawet atau pewarna tiruan.

Bagi pencinta kopi, barisan kopi sedia diminum menawarkan produk tiga dalam satu dan empat dalam satu yang diwujudkan ekoran peningkatan pertambahan ginseng Korea.

Teh ais berkarbonat atau air sparkling yang dihasilkan daripada teh hitam premium Coffee Bean pula disediakan dalam tiga perisa buah-buahan iaitu epal, lemon dan beri. Dibotolkan dalam saiz 330ml, minuman tersebut memberikan kesegaran dan mencergaskan anda pada hanya RM3.80 sebotol.

Sementara itu, Coffee Bean juga telah membuka kafe ke 49 mereka di negara ini pada penghujung Januari lalu. Kafe yang terletak di Sinaran Taman Tun Dr. Ismail (TTDI), Selangor itu kini menawarkan promosi beli satu percuma satu minuman ice blended kepada 100 pengunjung pertama.

Sebanyak 500 keping kad The Coffee Bean (TCB) juga diberikan percuma kepada mereka yang membuat pembelian pada harga RM30 ke atas.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved