Jumaat, 7 Disember 2012

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Rangsang bayi dengan mainan Tollyjoy

Posted:

Rangsang bayi dengan mainan Tollyjoy

Rangsang bayi dengan mainan Tollyjoy

MAINAN yang mengeluarkan muzik ini mampu merangsang pendengaran bayi.


KITA semua sedia maklum bahawa menghabiskan masa bersama anak tersayang untuk mengukuhkan ikatan antara ibu bapa dan anak amat penting.

Banyak kajian menunjukkan bahawa interaksi yang pelbagai termasuk ucapan sayang serta sentuhan daripada ibu bapa banyak membantu perkembangan bayi.

Di samping itu, terdapat satu lagi kaedah lain yang menjanjikan keseronokan antara ibu, ayah dan bayi iaitu masa bermain yang konstruktif.

Menyedari kepentingan interaksi bermain dalam membantu bayi membangunkan derianya, Tollyjoy kini menawarkan tiga rangkaian tambahan mainan dan kerincing bayi yang berwarna-warni dalam koleksinya.

Dalam membantu menyediakan rangsangan deria neuromotor kepada bayi, Tollyjoy menawarkan Baby Rattle yang direka dalam pelbagai bentuk bagi menarik fokus dan perhatian bayi sekali gus menjadikan masa bermain lebih menyeronokkan.

Dipasarkan pada harga RM7.90 setiap satu, Baby Rattle sesuai untuk bayi sehingga usia 24 bulan.

Sementara itu, rangkaian Musical Toy daripada Tollyjoy pula direka khusus bagi membangunkan pendengaran dan meningkatkan kadar tindak balas bayi terhadap bunyi.

Mengeluarkan bunyi dodoi yang mengasyikkan, ibu bapa juga dapat memastikan bayi tenang dan gembira, terutama ketika menidurkan mereka.

Musical Toy juga disediakan dalam tiga rekaan iaitu arnab merah jambu, lembu dan bintang yang dijual pada harga RM28.90 setiap satu.

Akhir sekali, pemilihan permainan bayi Tollyjoy tidak akan lengkap tanpa rangkaian Squeeze Toy yang direka dalam pelbagai bentuk termasuk ikan lumba-lumba, beruang polar, katak, penguin, itik dan kereta.

Squeeze Toy mampu mengeluarkan bunyi siulan atau pekikan apabila dipicit, membuatkan bayi gembira dan peka ketika bermain atau mandi.

Squeeze Toy dijual Di samping merangsang pertumbuhan dan perkembangan bayi untuk mengenali pelbagai jenis bunyi, penglihatan dan warna, Tollyjoy turut meletakkan keselamatan bayi sebagai keutamaannya.

Semua rangkaian Baby Rattle, Musical dan Squeeze Toy sudah menjalani ujian terperinci serta mematuhi standard keselamatan yang ditetapkan untuk permainan.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved