Selasa, 16 Oktober 2012

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


Pertandingan boling erat MPPG, pengamal media

Posted:

Pertandingan boling erat MPPG, pengamal media

ONN (berdiri, tengah) bersama pengamal media yang menyertai pertandingan boling MPPG di Johor Bahru baru-baru ini.


ERAT. Kira-kira 80 pengamal media menyertai pertandingan boling anjuran Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) di Pusat Boling Leisure Mall, Taman Pelangi, Johor Bahru, Johor, baru-baru ini.

Pertandingan tersebut bertujuan untuk merapatkan hubungan antara MPPG dengan pengamal media khususnya di Johor Bahru.

Antara pengamal media yang mengambil bahagian termasuklah dari Kumpulan Utusan, Metro, Berita Harian, Sinar Harian, The Star dan New Straits Times.

Selain hamper, pemenang juga menerima hadiah baucar membeli-belah di pasar raya Jusco dan hadiah disampaikan sendiri Yang Dipertua MPPG, Onn Jabar.

Persatuan St. John terima sumbangan ambulans

Posted:

Persatuan St. John terima sumbangan ambulans



SUMBANGAN. Persatuan St. John Ambulance Pulau Pinang akan menerima ambulans kedua sumbangan sebuah syarikat swasta, Koleksi Vipasana (Vipasana).

Sumbangan itu dipersetujui dalam satu majlis menandatangani sumbangan tersebut yang dimeterai oleh Komander St. John Ambulance Pulau Pinang, Datuk Yee Thiam Sun dengan Vipasana yang diwakili pengarahnya, Hun Lim di George Town, Pulau Pinang baru-baru ini.

Menurut Thiam Sun, pada tahun lepas. syarikat yang sama telah menyumbangkan sebuah ambulan bagi memberi manfaat kepada orang ramai sejak digunakan pada tahun lepas.

"Kami menghargai sumbangan daripada para penyumbang sama ada besar atau kecil kerana ia membantu pasukan ini menjalankan tugas secara sukarela," ujarnya.

2,000 penduduk terima bantuan beras

Posted:

2,000 penduduk terima bantuan beras

SEBAHAGIAN penduduk kaum India berbaris panjang bagi mendapatkan sumbangan beras daripada Kumpulan 1Malaysia di Ladang Raja Musa, Tanjung Karang baru-baru ini.


AMAL. Kira-kira 2,000 orang penduduk kaum India menerima bantuan beras sempena Majlis Sumbangan 1Malaysia di Ladang Raja Musa, Tanjung Karang, Selangor baru-baru ini.

Bantuan tersebut disumbangkan oleh Kumpulan 1Malaysia yang terdiri daripada peniaga di seluruh negeri itu.

Majlis penyerahan telah disempurnakan oleh Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar yang juga Timbalan Pengerusi Barisan Nasional Selangor.

Noh berkata, setiap penerima daripada golongan warga emas, kurang berkemampuan dan ibu tunggal itu menerima sekampit beras seberat 10 kilogram yang bertujuan meringankan beban hidup mereka.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved