Rabu, 27 Mac 2013

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


Irfan mahu kes pergaduhan selesai cara baik

Posted:

Irfan mahu kes pergaduhan selesai cara baik

Irfan mahu kes pergaduhan selesai cara baik

27/03/2013 6:13pm

PENGANDALI Selangor, Irfan Bakti Abu Salim mahu isu pergaduhan antara pemainnya dan Angkatan Tentera Ma laysia pada aksi pusingan pertama Piala FA, 26 Januari lalu diselesaikan secara baik.

Beliau yang dipanggil memberi keterangan oleh Jawa tankuasa Tatatertib Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Kelana Jaya hari ini memberitahu, masih belum ada ke putusan sama ada pemainnya akan dihukum badan induk itu atau tidak.

"Hanya nama Afiq Azmi disebut dalam mesyuarat itu, sementara seorang lagi pemain (Abdul Shukur Jusoh) tidak disebut.

"Bagi saya, Afiq hanya meraikan kemenangan kami dan ia bukan satu kesalahan.

"Apapun, saya harap perkara ini diselesaikan secara baik," katanya kepada pemberita hari ini.

Ketika ditanya pembantu jurulatih Selangor, P. Maniam bakal dipanggil bagi membantu siasatan kerana dikatakan paling hampir dengan insiden tersebut, Irfan menyerahkan perkara itu kepada Jawatankuasa Tatatertib FAM untuk sebarang tindakan lanjut.

Dalam perlawanan itu, Gergasi Merah menang 3-2 me nerusi penentuan sepakan penalti selepas kedua-dua pa sukan terikat 2-2 sebaik masa sebenar perlawanan tamat. - KOSMO!

Tiga pengganas Sulu lolos

Posted:

Tiga pengganas Sulu lolos

Tiga pengganas Sulu lolos

27/03/2013 6:11pm

LAHAD DATU - Tiga pengganas Sulu berjaya melarikan diri dalam pertempuran dengan pasukan keselamatan di Kampung Sungai Bilis di sini kira-kira pukul 7.30 pagi tadi, kata Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib.

Dalam pertempuran itu, tiada sebarang kecederaan di laporkan namun pasukan keselamatan berjaya menemui sepucuk pistol, enam butir peluru dan sebilah parang. - KOSMO!

Lokasi Kampung Tanduo dipindahkan

Posted:

Lokasi Kampung Tanduo dipindahkan

Lokasi Kampung Tanduo dipindahkan

27/03/2013 6:10pm

LAHAD DATU - Seramai 20 keluarga yang tinggal di Kampung Tanduo di sini akan dipindahkan ke sebuah perkampungan baharu dalam masa terdekat.

Pesuruhjaya Polis Sabah, Datuk Hamza Taib berkata, keputusan itu dibuat hasil penilaian kerosakan oleh Majlis Keselamatan Negara dan pegawai daerah ke atas kampung berkenaan baru-baru ini. - KOSMO!

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved