Ahad, 30 September 2012

Kosmo Online - Negara


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Negara


Gian tarian tiang darling Betong

Posted:

Gian tarian tiang darling Betong

Oleh WARTAWAN KOSMO!
berita@kosmo.com.my

SEORANG lelaki membawa dua pelacur untuk dihantar kepada pelanggan di hotel.


BETONG (Selatan Thailand) – Melihat aksi ghairah penari tiang pada waktu siang selain dibelai manja sambil meminum arak di meja masing-masing menjadi salah satu sebab mengapa ramai lelaki Malaysia gian untuk ke sini berulang kali.

Situasi tersebut bukan asing di kawasan itu terutamanya di premis-premis pusat hiburan yang membolehkan lelaki Malaysia 'cuci mata' sebelum 'mengangkut' gadis pilihan dikenali sebagai darling ke bilik hotel untuk mengadakan hubungan seks. Harga yang perlu dibayar ialah antara RM150 hingga RM300.

Tinjauan Kosmo! di kawasan itu mendapati, premis dua tingkat yang terletak di sebuah lorong di pekan ini hanya dibuka selama lima jam bermula dari pukul 12 tengah hari hingga 5 petang.

Pelanggan hanya perlu membayar harga minuman dan tiada cas dikenakan untuk melihat tarian bogel yang dilakukan gadis berketurunan Thai itu.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Gadis larikan diri dari rumah buat kali kedua

Posted:

Gadis larikan diri dari rumah buat kali kedua

Oleh MANIRAH OTHMAN
manirah.othman@kosmo.com.my

KUALA TERENGGANU – Selepas menghilangkan diri kali pertama dari rumahnya di Chendering di sini pada Mei tahun lalu, seorang gadis, Noor Farah Hieza Mokhtar, 17, mengulangi tindakan serupa bulan lalu.

Tahun lalu, gadis tersebut yang ketika itu berusia 16 tahun berjaya ditemui semula di Johor Bahru selepas 17 hari menghilangkan diri dari rumah.

Berlainan pula dengan kehilangannya kali ini, sudah 40 hari gadis itu tidak pulang selepas keluar dari rumah pada 2 Syawal lalu atau pada 20 Ogos.

Ibunya, Zakiah Abdul Majid, 49, memberitahu, kehilangan anak bongsu dari empat beradik itu menyebabkan dia dan suami Mokhtar Harun, 51, sentiasa resah selain sering menyebabkan kedua-dua mereka jatuh sakit.

"Pulanglah Farah. Semua risau pasal Farah sebab macam-macam jenis orang ada di luar sana. Kami takut jika terjadi apa-apa nanti," katanya sebak ketika berkunjung ke pejabat Kosmo! semalam.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Berani ‘turun ke gelanggang’

Posted:

Berani 'turun ke gelanggang'

NAJIB (tengah) disambut meriah sebahagian daripada perwakilan Persidangan Perwakilan Nasional ke-41 Gerakan di Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) harus berani 'turun ke gelanggang' untuk berjuang membela nasib rakyat walaupun berhadapan dengan pelbagai cabaran.

"Jangan takut, jangan takut lagi, masuk ke gelanggang, inilah semangat yang kita mesti ada," katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Nasional ke-41 Gerakan di sini semalam.

Turut hadir Presiden Gerakan, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon.

Najib yang juga Pengerusi BN berkata, keberanian seperti itu menjadi lambang semangat perjuangan yang sebenar.

"Tunjuk kekuatan kita, kita ada semangat untuk berjuang, lawan apabila anda dalam keadaan terdesak," tegasnya.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved