Rabu, 5 Oktober 2011

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


UniKL-RCMP ziarah Rumah Seri Kenangan

Posted:

UniKL-RCMP ziarah Rumah Seri Kenangan

UniKL-RCMP ziarah Rumah Seri Kenangan


PARA pelajar UniKL-RCMP dan penghuni Rumah Kenangan bergambar pada program kemasyarakatan di Tanjung Rambutan, Ipoh baru-baru ini.


PRIHATIN. Kolej Perubatan Diraja Perak Universiti Kuala Lumpur (UniKL-RCMP) menganjurkan program kemasyarakatan ke Rumah Seri Kenangan Tanjung Rambutan, Ipoh baru-baru ini.

Penasihat program, Prof. Dr. Abdul Karim Russ Hassan berkata, aktiviti kemasyarakatan itu melibatkan 40 pelajar Sains Kesihatan Bersekutu dan 22 kakitangan.

Beliau berkata, selain beramah mesra, program berkenaan bertujuan untuk mendedahkan pelajar UniKL-RCMP mengenai pengalaman merawat warga emas dan bekas penyakit kemurungan.

Katanya, beberapa program seperti pemeriksaan kesihatan, urutan pemulihan anggota, sesi kaunseling, ceramah agama dan senamrobik dilaksanakan untuk manfaat 263 penghuni Rumah Seri Kenangan.

4,000 pelanggan hadiri majlis pembukaan restoran MFC

Posted:

4,000 pelanggan hadiri majlis pembukaan restoran MFC

4,000 pelanggan hadiri majlis pembukaan restoran MFC


SEBAHAGIAN daripada kakitangan menunjukkan sijil yang diterima pada Majlis Penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang YPKT di Kuala Terengganu baru-baru ini.


MERIAH. Seramai 4,000 pelanggan memeriahkan majlis pembukaan restoran tambahan Maulana Food Court (MFC) di Taman Seri Serdang, Selangor baru-baru ini.

Menurut pemilik dan pengusaha rangkaian Restoran Maulana Bistro Corner, Mohamed Abdul Kader, ia adalah cawangan keempat restoran itu yang dibuka di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor.

Katanya, bagi memberi keselesaan kepada pelanggan, beliau membelanjakan hampir RM400,000 untuk menaik taraf restoran MFC yang telah beroperasi sejak 23 tahun lalu.

Majlis pembukaan telah dirasmikan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri Seri Serdang, Datuk Dr. Satim Diman.

Selain jamuan makan, majlis turut dimeriahkan dengan pertunjukan bunga api.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved