Selasa, 20 September 2011

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Popmyapple terjah pasaran

Posted:

Popmyapple terjah pasaran

Popmyapple terjah pasaran

EDIYUZRI (kanan) menunjukkan variasi aksesori Apple yang dijual di Popmyapple di SS15, Subang Jaya.


SYARIKAT pembekal aksesori dan perkhidmatan telefon pintar BlackBerry, Popmyberry Sdn. Bhd. (Popmyberry) terus mengorak langkah dengan mewujudkan Popmyapple baru-baru ini.

Aksesori dan perkhidmatan Popmyapple dijuruskan khas buat pengguna produk syarikat komputer terkenal, Apple Inc. (Apple).

Selepas setahun memberi perkhidmatan luar biasa kepada pengguna Blackberry, Popmyapple juga mempunyai fungsi yang serupa dengan menawarkan pelbagai aksesori menarik serta perkhidmatan pada harga berpatutan.

Mengisi ruangan di hadapan kedai Popmyberry di SS15 Subang Jaya, Popmyapple dikatakan mampu berdiri setanding dengan abang sulungnya itu memandangkan pengguna produk Apple di Malaysia semakin meningkat.

Aksesori seperti sarung telefon, silikon, sarung kulit, filem pelindung skrin, fon telinga dan alat bebas tangan bakal menjadi fenomena pengguna produk Apple tidak lama lagi.

Direka khas secara langsung dari China, Hong Kong dan Indonesia, kesemua aksesori tersebut mampu dibeli pada harga serendah RM15 sehingga RM200 termasuk harga servis serta alat ganti telefon.


Popmyapple bukan sekadar menawarkan aksesori bahkan perkhidmatan bagi produk-produk Apple.


Pengurus Besar Kumpulan Popmyberry, Ediyuzri Esa memberitahu, rata-rata aksesori dan perkhidmatan yang disediakan Popmyapple disesuaikan dengan model iPhone 3G, 3GS serta iPhone 4.

"Kita turut mempunyai barangan dan servis buat pemilik iPad serta iPad 2 dan tidak lama lagi bagi mereka yang memiliki iMac.

"Memandangkan Popmyapple dan Popmyberry kini hanya terdapat di Subang Jaya, kami turut menyediakan khidmat penghantaran kepada mereka yang membeli secara talian," jelasnya.

Menurut Ediyuzri, kos penghantaran bagi Semenanjung Malaysia ialah RM10 manakala RM18 akan dikenakan bagi mereka di Sabah dan Sarawak, kos tersebut adalah tetap walaupun kuantiti yang dibeli berbeza-beza.

Menyentuh soal pembeli, Ediyuzri memberitahu sambutan Popmyapple juga akan menerima kelompok pembeli yang sama seperti Popmyberry iaitu mereka yang berumur antara 20 hingga 30 tahun.

Selain itu, Popmyapple turut menyasarkan jualan sebanyak RM1.2 juta sehingga RM1.5 juta untuk tahun pertama operasinya di samping merangka sasaran baharu untuk membuka cawangan kedua di kawasan segi tiga emas Kuala Lumpur dalam tempoh terdekat. - ALIF ABU BAKAR

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved