Ahad, 13 Januari 2013

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


Kelantan terima tamparan awal

Posted:

Kelantan terima tamparan awal

Kelantan terima tamparan awal

13/01/2013 2:33am

KUALA LUMPUR - Juara trebel musim lepas, Kelantan, menerima tamparan hebat pada awal musim apabila kalah 1-0 kepada pasukan kelab T-Team pada saingan Liga Super di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah di Kuala Terengganu, malam ini.

Keputusan tidak diduga itu sudah pasti mengundang kritikan penyokong "The Red Warriors" apabila skuad bimbingan Bojan Hodak yang nampak tidak bermaya untuk mengutip tiga mata penuh di gelanggang lawan.

Bagaimanapun, T-Team, di bawah kendalian Peter James, mencipta kemenangan pertama selepas dua perlawanan apabila Mohd Aizulridzwan Razali menjaringkan gol tunggal seawal minit kesembilan.

Di Stadium Jalan Besar, Singapura, pasukan jemputan Lions XII mencapai kemenangan kedua apabila mengalahkan Selangor 1-0, hasil jaringan Fazrul Nawaz pada minit ke-24.

Di Stadium Shah Alam, naib juara Piala Malaysia musim lepas, Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mengutip tiga mata pertama selepas menewaskan pasukan PKNS Selangor 3-1.

Pemain import ATM, Marlon Alex James beraksi cemerlang apabila melakukan hatrik menerusi jaringan pada minit ketujuh, ke-64 dan ke-72.

Manakala gol saguhati PKNS disumbangkan oleh Mohamad Fazli Baharudin pada minit ke-26. — BERNAMA

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved