Khamis, 22 November 2012

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


15 suspek pecah rumah diburu di George Town

Posted:

15 suspek pecah rumah diburu di George Town

15 suspek pecah rumah diburu di George Town

22/11/2012 6:52pm

GEORGE TOWN - Polis sedang mengesan 15 suspek termasuk seorang wanita yang dipercayai terbabit dengan pelbagai kes pecah rumah, samun dan ragut di sekitar bandar ini.

Ketua Polis Daerah Timur Laut ACP Gan Kong Meng berkata kesemua suspek berusia antara 20 dan 40 tahun itu dipercayai terbabit dalam lima kes jenayah di Jalan Patani, dua kes di Pulau Tikus dan masing-masing satu kes di Air Itam, Datuk Keramat, Kampung Bahru, Batu Ferringhi serta Sungai Nibong melibatkan kerugian kira-kira RM300,000.

Suspek terbabit adalah S. Krisna beralamat di 847-A Mukim 12 Sungai Ara, Bayan Lepas, T. Sundaraj, 293 West, Jelutong, M. Chandrasekar, Blok 1-19-27, Flat Jalan Patani, B. Jeevan, No 116 D, Telekom Lab Lines Off Jalan Sungai Pinang; S.Devaraj, beralamat di 15 Lebuh Queen dan B. Sittaratan, 1-4-05, Flat Jalan Mohd Saad, Butterworth, R. Vijaya Kumar, Blok A-10-04 Pangsapuri Laksamana Batu Caves, Selangor dan M. Kumarasinggam beralamat di 73 Jalan Serai Indah, Bagan Serai, Perak.

Selain itu, turut diburu adalah Shahiful Osman beralamat di 390 Sungai Gelugor, Mohd Noor Shamil Azimat, 30 J Pintasan Sungai Dua, Noraisyah Mahani, Blok A-2-13, Jalan Thamby Kecil, Pangsapuri Bagan Jaya, Bukit Mertajam, Ho Kah Chee beralamat di Blok E-18-03 Halaman Tenggiri 1, Seberang Jaya, Ng Chee Kuan, No 463, Kampung Tasek, Ampang, Selangor, Tan Chiu Chau, 21 Lorong Tenang 5 Taman Sri Tenang dan Cheng Lai Tik, No 28, Taman Sago, Kulim, Kedah.

"Ada antara mereka bergerak secara individu dan terdapat juga yang melakukan kegiatan jenayah secara sindiket," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kesemua suspek supaya menghubungi balai polis Jalan Patani di talian 04-2282222 atau 04-2181919 untuk membantu siasatan. - BERNAMA

AUKU: Mahkamah Persekutuan tolak rayuan

Posted:


Ruang

Infiniti

Ujian platform jamin kesegaran susu lembu

TUGAS harian Bacha Lal Baboothiram sejak tiga dekad lalu ialah bangun awal pagi untuk memerah susu lembu pada pukul 7.30 pagi. Tepat pukul 10 pagi, dia bergerak membawa susu yang dibungkus untuk dihantar di setiap rumah para pelanggannya. Lagi...

Kesihatan

Kandungan ibu tanpa rahim

HUJUNG minggu lalu menjadi hari paling bermakna kepada dua wanita berusia 30-an di Stockholm, Sweden apabila berjaya memiliki rahim selepas menjalani pembedahan pemindahan uterus yang dilakukan oleh sekumpulan doktor pakar di Hospital Sahlgrenska yang terletak di barat negara itu. Lagi...

Benitez jurulatih baharu Chelsea

Posted:

Benitez jurulatih baharu Chelsea

Benitez jurulatih baharu Chelsea

22/11/2012 6:24pm

LONDON - Chelsea secara mengejut membawa masuk Rafael Benitez sebagai jurulatih sementara bagi menggantikan Roberto Di Matteo yang dipecat semalam.

Jurulatih kelahiran Sepanyol itu hanya mempunyai tempoh enam bulan untuk memastikan The Blues mempertahankan gelaran Liga Juara-juara.

Benitez bersetuju mengikat kontrak dengan pasukan itu sehingga akhir musim ini iaitu selepas hampir dua tahun dia dipecat oleh Inter Milan. - Agensi

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved