Jumaat, 30 November 2012

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


TRG anjur konvoi ke JKM Dungun

Posted:

TRG anjur konvoi ke JKM Dungun

TRG anjur konvoi ke JKM Dungun


AHLI-AHLI TRG menyampaikan cek kepada JKM Terengganu di Bandar Al-Muktafi Billah Shah baru-baru ini.


PRIHATIN. Kelab Pemilik Goldwing Terengganu (TRG) menganjurkan Program Konvoi Jejak Prihatin ke Rumah Ehsan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) di Bandar Al-Muktafi Billah Shah, Dungun, Terengganu baru-baru ini.

Antara aktiviti yang dijalankan ialah menziarahi golongan kurang bernasib baik dan melakukan kerja-kerja amal seperti membersihkan kawasan rumah kebajikan.

Selain itu, konvoi yang disertai 20 pemilik motosikal berkuasa tinggi itu turut menghulurkan sumbangan wang tunai RM1,800 kepada kepada rumah kebajikan tersebut.

Sunway Carnival lancar sambutan Hari Krismas

Posted:

Sunway Carnival lancar sambutan Hari Krismas

Sunway Carnival lancar sambutan Hari Krismas


HENG WAH (kanan) bersama watak Santa Claus memberikan hadiah kepada kanak kanak sebagai gimik pelancaran sambutan Hari Krismas di Seberang Jaya baru-baru ini.


HARI NATAL. Sempena sambutan Hari Krismas pada 25 Disember, pusat beli-belah Sunway Carnival, Seberang Jaya, Pulau Pinang melancarkan sambutan perayaan itu baru-baru ini.

Pengurusnya, Chow Heng Wah berkata, bagi memeriahkan sambutan perayaan itu, pihaknya telah menghiasi persekitaran pusat beli-belah itu dengan pelbagai dekorasi dan elemen yang menepati tema sambutan perayaan itu.

Selain itu, katanya, sebagai menghargai sokongan pengunjung, pusat beli-belah yang sama turut menawarkan potongan harga sehingga 70 peratus terhadap pelbagai barangan yang dijual.

Penduduk Siam terima bantuan makanan

Posted:

Penduduk Siam terima bantuan makanan

Penduduk Siam terima bantuan makanan


TENGKU Zainol Rashid menyampaikan sumbangan kepada Ekeim di Kampung Charuk Tenang, Sik baru-baru ini.


PRIHATIN. Seramai 54 penduduk berketurunan Siam di Kampung Batu Seketul dan Charuk Tenang menerima bantuan berupa beras dan makanan pada Program Menjunjung Kasih anjuran Persatuan Kerabat Diraja Kedah (Kerabat) di Kampung Charuk Tenang, Sik, Kedah baru-baru ini.

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung Persekutuan Batu Seketul, Ekeim Perak Sed berkata, bantuan diberi kepada penduduk begitu bermakna kerana mereka adalah golongan warga emas, orang kelainan upaya dan ibu tunggal.

Yang Dipertua Kerabat, Datuk Tengku Zainol Rashid Tengku Yahya berkata, sebelum ini, bantuan juga telah diberi kepada penduduk Charuk Padang dan Kalai.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved