Khamis, 4 Ogos 2011

Kosmo Online


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online


Buru pencuri kapal layar

Posted:

Buru pencuri kapal layar

Buru pencuri kapal layar

04/08/2011 5:37pm

SANDAKAN - Polis masih menjejaki pencuri yang memecah masuk tiga kapal layar milik warga asing yang berlabuh di perairan berhampiran Jalan Buli Sim Sim dekat sini semalam.

Ketua Polis Daerah Sandakan ACP Rowell Marong berkata, setakat ini, usaha memburu pencuri terbabit sedang giat dilakukan termasuk mengadakan serbuan terhadap sebuah rumah di Kampung Sundang dekat sini semalam dipercayai tempat tinggal pencuri itu.

Dalam serbuan kira-kira 2 petang, polis menemui sebuah enjin bot di dalam rumah yang dipercayai barang curi namun tiada sesiapa berada di rumah itu, katanya di sini hari ini.

Tiga kapal layar itu dipercayai dipecah masuk oleh pencuri kira-kira pukul 1 pagi dan barangan yang hilang adalah sebuah komputer riba, kamera digital, telefon bimbit serta wang tunai.

Kapal tersebut merupakan sebahagian kapal layar asing yang menyertai lawatan ke Malaysia di bawah program "Sail Malaysia" anjuran Pelancongan Malaysia.

Mereka belayar dari Semenanjung Malaysia hingga ke Sabah dan Sarawak, singgah di daerah ini pada Selasa lepas dalam pelayaran dari Kota Kinabalu. - Bernama

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

57 pelatih PLKN berdepan tindakan

Posted:

[unable to retrieve full-text content]KUALA TERENGGANU - Tindakan yang lebih keras bakal dikenakan terhadap 57 orang pelatih Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) dari Terengganu kerana gagal menghadirkan diri pada program itu bagi Siri 6/2009.

13 ditahan dalam Ops Dadu

Posted:

[unable to retrieve full-text content]GEORGE TOWN - Polis Pulau Pinang berjaya menahan 13 orang yang dipercayai penjaga premis perjudian berkomputer haram dalam "Ops Dadu" di semua daerah di negeri ini semalam.
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved