Selasa, 26 Julai 2011

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Kelebihan berbelanja di Mid Valley

Posted:

Kelebihan berbelanja di Mid Valley

Kelebihan berbelanja di Mid Valley


JUALAN mega aktiviti tahunan yang ditunggu-tunggu oleh mereka yang gemar membeli-belah.


MEMBELI-BELAH di Mid Valley Megamall kini lebih bergaya sepanjang Karnival Jualan Mega dengan koleksi beg Colourful Tote dan dompet gegelang tangan sempena promosi Sweet Deal.

Koleksi beg Colourful Tote didatangkan dalam empat varian warna iaitu kuning, merah jambu, hijau dan biru dengan rekaan yang cukup ringkas tetapi menarik.

Pengunjung hanya perlu berbelanja sebanyak RM400 dalam satu resit manakala bagi pemegang kad kredit HSBC pula sebanyak RM300 sudah layak untuk mendapatkan sebuah beg.

Bukan itu sahaja, pemegang kad juga berpeluang memiliki dompet gegelang tangan berwarna merah atau hitam setiap kali berbelanja sebanyak RM250 dalam satu resit.

Sepanjang Karnival Jualan Mega ini, pengguna kad kredit HSBC boleh mendapatkan keistimewaan berganda apabila dapat berbelanja dengan potongan tambahan keatas promosi sedia ada sehingga maksimum 50 peratus.


PENGUNJUNG boleh menebus beg tote berwarna-warni di kaunter-kaunter yang disediakan.


Bagi menikmatinya, pemegang kad perlu menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) dengan menaip Sale<jarak>nombor pada kad kredit sebanyak 16 digit dan hantar kepada 36722.

Selain itu, setiap kali melakukan transaksi pembayaran menggunakan kad kredit di mana-mana 430 buah kedai atau gedung-gedung utama, anda berpeluang memenangi hadiah utama keseronokan membeli-belah bernilai RM100,000.

Pemenang juga berpeluang mendapat kredit tambahan yang akan dikredit ke dalam kad yang juga berjumlah RM100,000.

Berita baik ini hanya akan berlangsung sejak 24 Jun lalu hingga 7 Ogos ini.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved