Isnin, 5 Mei 2014

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


Kakitangan dedikasi ditaja bercuti

Posted:

Kakitangan dedikasi ditaja bercuti

Kakitangan dedikasi ditaja bercuti

SEBELAS kakitangan syarikat Cheng & Co. bersama ahli keluarga bergambar semasa bercuti di Cameron Highlands, Pahang baru-baru ini.


MAKAN ANGIN. Dedikasi dan komitmen tugas 11 staf kakitangan syarikat firma audit swasta Cheng & Co. dihargai apabila mendapat tajaan percutian selama dua hari di Cameron Highlands, Pahang baru-baru ini.

Menurut Timbalan Pengurus Pusat Kepimpinan syarikat itu, Tan Wae Leng, percutian yang ditaja sepenuhnya oleh syarikat merupakan satu penghargaan kepada staf.

Katanya, ia juga sebagai satu motivasi kepada kakitangan untuk terus memberi komitmen yang tinggi kepada syarikat.

"Selain penyampaian sijil penghargaan dan anugerah kepada kakitangan di Hotel Villa Dahlia, kami turut melawat ladang teh, strawberi dan Mossy Forest.

"Selain itu, mereka turut dibawa menikmati suasana pasar malam di tanah sejuk itu serta merasai keenakan masakan stimbot," katanya.

Stepheni dinobat Ratu Cantik Festival Menuai 2014

Posted:

Stepheni dinobat Ratu Cantik Festival Menuai 2014

Stepheni dinobat Ratu Cantik Festival Menuai 2014


STEPHENI (depan tengah) dimahkotakan sebagai Ratu Cantik Festival Menuai 2014 bersama-sama peserta akhir di Kampung Budaya, Kuching, Sarawak baru-baru ini.


JELITAWAN. Kebijaksanaan dan keyakinan tinggi dalam menjawab setiap soalan memberikan kelebihan kepada Stepheni Johari, 23, untuk dimahkotakan sebagai Ratu Cantik Festival Menuai Sedunia 2014 di Kuching, Sarawak kelmarin.

Pegawai Kualiti dan Jaminan Mutu sebuah agensi swasta itu membuktikan ketahanan fizikal dan mental amat diperlukan sepanjang pertandingan itu kerana setiap peserta tidak hanya dinilai berdasar paras rupa, malah kecantikan peribadi secara menyeluruh.

Stepheni menewaskan 11 jelitawan dari seluruh Sarawak dalam pertandingan tahunan yang diadakan di Kampung Budaya Sarawak.

Tempat kedua menjadi milik oleh Miselle Octovie, 24, manakala tempat ketiga dimenangi gadis kacukan Bidayuh dan Iban dari Bau, Joanna Cynthia Tom Hem, 20.

Kemas Kelantan lancar buletin

Posted:

Kemas Kelantan lancar buletin

Kemas Kelantan lancar buletin


ANUAR (depan tujuh dari kiri) bersama pegawai dan kakitangan Kemas menunjukkan Buletin Kemas Kelantan yang dilancarkan di Wisma Persekutuan Kota Bharu, Kelantan baru-baru ini.


BULETIN. Jabatan Kemajuan Masyarakat (Kemas) Kelantan buat julung-julung kalinya melancarkan Buletin Kemas Kelantan di Wisma Persekutuan Kota Bharu, Kelantan baru-baru ini.

Buletin yang dicetak berwarna sebanyak 16 muka surat itu dilancarkan oleh Pengarah Kemas Kelantan, Anuar Mat Zain.

Buletin tersebut memuatkan semua aktiviti Kemas Kelantan seperti prasekolah, program bina insan, projek pembangunan desa, kursus latihan dan aktiviti pendidikan masyarakat.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved