Isnin, 28 April 2014

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


Nakiwa Academy eratkan hubungan dengan\

Posted:

Nakiwa Academy eratkan hubungan dengan\<i> Kosmo!\</i>

Nakiwa Academy eratkan hubungan dengan\ Kosmo!\


LOKMAN (enam dari kiri) dan Nabil (tujuh dari kiri) bergambar dengan rombongan Nakiwa Academy yang melawat pejabat Kosmo! di Jalan Chan Sow Lin, Kuala Lumpur baru-baru ini.


LAWATAN. Seramai 16 pegawai dari Nakiwa Academy melakukan lawatan ke pejabat Kosmo! di Jalan Chan Sow Lin, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Pengerusi Eksekutifnya, Datuk Nabil Abd. Kadir berkata, tujuan lawatan tersebut untuk mengeratkan hubungan dengan Kosmo! selain melihat sendiri operasi penerbitan akhbar kompak itu.

"Lawatan ini diharap dapat menjadi satu langkah permulaan bagi Nakiwa Academy bekerjasama dengan Kosmo! dalam program-

program akhbar ini pada masa depan," katanya.

Ahli rombongan disambut oleh Penolong Pengarang 2 Kosmo!, Lokman Othman dan Penolong Pengarang Berita Kosmo!, Zamri Rambli.

Hari Polis ke-207 di Port Dickson disambut meriah

Posted:

Hari Polis ke-207 di Port Dickson disambut meriah

Hari Polis ke-207 di Port Dickson disambut meriah


ABD. WAHAB (depan sembilan dari kiri) bergambar bersama sebahagian anggota polis sempena sambutan Hari Polis ke-207 di Port Dickson, Negeri Sembilan baru-baru ini.


SAMBUTAN. Pelbagai program dianjurkan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Port Dickson, Negeri Sembilan sempena sambutan Hari Polis ke-207 baru-baru ini.

Antara acara yang diadakan ialah majlis Perbarisan Peringatan di IPD, Port Dickson.

Selain itu, seramai 34 kakitangan awam menyertai program Latihan Kemahiran Menembak Polis bersama Jabatan Kerajaan yang diadakan di Lapang Sasar Sungai Menyala.

Ketua Polis Daerah Port Dickson, Superintendan Abd. Wahab Harun berkata, program sempena sambutan Hari Polis Ke-207 itu mendapat sambutan menggalakkan dan mencapai matlamat penganjurannya.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved