Jumaat, 31 Januari 2014

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Sambutan Tahun Baru Cina di The Curve

Posted:

Sambutan Tahun Baru Cina di The Curve

Sambutan Tahun Baru Cina di The Curve


SEBAHAGIAN daripada aktiviti menarik yang dianjurkan oleh The Curve sempena menyambut kedatangan Tahun Kuda.


PELBAGAI aktiviti menarik telah direncanakan oleh The Curve, Muatiara Damansara, Selangor bagi meraikan Tahun Baru Cina yang disambut semalam.

Pusat beli-belah terkemuka itu, bukan sahaja mengadakan promosi jualan dan tawaran istimewa malah mengaturkan pelbagai persembahan hiburan dan aktiviti yang menyeronokkan bermula 10 Januari lalu hingga 4 Februari 2014.

Antara persembahan utama yang diadakan di The Curve tahun ini ialah pementasan teater muzikal bertajuk A New Beginning bagi menggambarkan keceriaan suasana pada musim bunga dan keseronokan menyambut permulaan Tahun Baru.

Persembahan muzikal ini menceritakan mengenai harapan dan tekad untuk memperbaharui keazaman.

Pengurus The Curve, Jazmi Kamarudin berkata, Tahun Baru Cina merupakan salah satu perayaan penting di negara ini. Justeru, sudah tiba masanya untuk mereka sama-sama mengukuhkan ikatan kekeluargaan dan mengeratkan hubungan sesama sanak saudara.

"Kami di The Curve berusaha untuk memberikan pengalaman manis kepada pelanggan dengan penganjuran pelbagai aktiviti di sini sempena menyambut kedatangan Tahun Kuda yang bertuah ini," katanya.

Selain persembahan teater muzikal, The Curve juga merancang beberapa aktiviti lain termasuk tarian singa akrobatik dan tarian naga yang menjadi simbol kebesaran masyarakat Cina.

Di samping itu, turut diadakan persembahan muzik klasik oleh Eastern Harmony Trio dan Rhythm of the Orient Trio pada setiap malam sepanjang perayaan Tahun Baru Cina itu.

Antara aktiviti lain yang bakal mencuit hati para pengunjung adalah persembahan tarian kanak-kanak yang berjudul Colours of Joy Dance.

Sebagai hadiah istimewa Tahun Baru Cina, sepanjang tempoh promosi perayaan ini, pelanggan yang membelanjakan RM138 ke atas dalam maksimum dua resit (ahli kad kredit OCBC hanya perlu membelanjakan RM88) bakal menerima angpau eksklusif daripada The Curve.

Dalam pada itu, The Curve turut memberi tawaran Oriental Mug bercorak seni ketimuran yang unik kepada pelanggan yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM388 dalam maksimum dua resit (ahli kad Kredit OCBC hanya perlu membelanjakan RM338).

Para pengunjung juga akan dapat menyaksikan sendiri bagaimana ruang legar utama Centre Court bertukar wajah menjadi sebuah taman indah yang dipenuhi bunga-bunga sakura berkembang mekar.

Bagi yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai kempen Tahun Baru Cina di The Curve, anda boleh menghubungi pegawai hubungan pelanggan The Curve di talian 03-7710 6868 atau kunjungi laman web www.thecurve.com.my atau laman Facebook the Curve di www.facebook.com/theCurveShoppingMall.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved