Khamis, 5 September 2013

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Seleksi 7 Keajaiban Piza Italiannies

Posted:

Seleksi 7 Keajaiban Piza Italiannies

Seleksi 7 Keajaiban Piza Italiannies

PIZA Roman Vegetarian sesuai bagi penggemar piza vegetarian.


TIDAKKAH anda teringin mencuba piza asli istimewa yang resipinya didatangkan khas dari Itali? Pasti anda tertanya-tanya apakah perbezaannya dengan piza yang pernah dimakan sebelum ini.

Pelancaran seleksi piza baharu dari restoran Italiannies ternyata mempamerkan kelainan dari segi persembahan dan rasa piza melalui promosi 7 Keajaiban Piza yang telah diadakan di cawangan restoran tersebut di pusat beli-belah Empire Shopping Gallery, Subang Jaya baru-baru ini.

Seleksi baharu itu menampilkan tujuh pilihan piza dengan kombinasi kerak atas yang unik dan ramuan segar. Pelanggan pasti berpuas hati dengan pilihan piza Sicilian, seafood pesto, itik barbeku salai, itik rempah salai, daging kerbau berkeju, udang, ayam panggang dan vegetarian Roman.

Pengurus Serantau Restoran Italiannies, Andrea Rossi berkata, pihaknya berharap penggemar piza di seluruh Malaysia teruja untuk mencuba seleksi piza istimewa tersebut kerana ia ditawarkan untuk tempoh terhad.

"Promosi 7 Keajaiban Piza ditawarkan pada harga RM24.90 hingga RM39.90 dari 27 Ogos hingga 31 Oktober ini di semua cawangan restoran Italiannies.

ROSSI menunjukkan satu daripada tujuh seleksi 7 Keajaiban Piza di Restoran Italiannies di Empire Shopping Gallery baru-baru ini.


"Sepanjang tempoh promosi itu juga nanti, semua pelanggan akan ditawarkan pemanis mulut klasik berkrim dari Itali iaitu sejenis puding panna cotta dan minuman berperisa anggur percuma, Mountain Dew Pitch Black," katanya.

Rossi menambah, seiring dengan pelancaran promosi piza tersebut, Italiannies akan menganjurkan pertandingan makan piza melalui pertandingan The Pizza-lympics di beberapa lokasi terpilih.

Pemenang di setiap lokasi akan memenangi baucar makan bernilai RM200 dan dijemput untuk berentap bersama pemenang lain di pertandingan akhir yang dijadualkan pada 13 Oktober ini.

"Hadiah utama berupa wang tunai RM1,000 dan baucar bernilai RM300 menanti pemenang utama pertandingan berkenaan," jelasnya.

Keterangan lanjut mengenai pertandingan tersebut boleh layari laman web www.italiannies.com.my. - NADIA SHAIFUL BAHARI

Aiskrim ikonik kapiti

Posted:

Aiskrim ikonik kapiti

Aiskrim ikonik kapiti


SETIAP pek pelbagai aiskrim Kapiti mengandungi enam batang aiskrim berlainan perisa.


PENGGEMAR aiskrim pasti dapat membezakan kenikmatan aiskrim berlainan jenama biarpun mata mereka ditutup seketika.

Menambah kepelbagaian dalam pasaran tempatan dan tentunya memenuhi segenap cita rasa penggemar pencuci mulut manis dan sejuk ini ialah kehadiran jenama aiskrim Kapiti dari New Zealand.

Dilihat mampu memberi saingan kepada jenama-jenama aiskrim antarabangsa lain di pasaran, aiskrim premium baharu itu didatangi dalam varian tab plastik besar, kecil dan pek pelbagai yang mempunyai enam batang aiskrim.

Sering memenangi Anugerah Aiskrim New Zealand, perisa-perisa yang ditawarkan ialah Vanilla bean, Triple Chocolate, White Chocolate dan Raspberry yang boleh didapati di beberapa pasar raya-pasar raya utama di Malaysia.

Antaranya adalah Cold Storage, Jaya Grocer, Village Grocer, Tesco, Ben's Independent Grocer, Mydin, Hero Supermarket dan Quick & Covenience Stores.

Aiskrim tersebut dijual pada harga RM38.80 bagi bekas bersaiz 1 liter, pek pelbagai (RM22.90) dan aiskrim coklat bekas kecil bersaiz 130 mililiter (RM7.90).

Bukan itu sahaja, penumpang syarikat penerbangan nasional, Malaysia Airlines, berpeluang menikmati kelazatan aiskrim Kapiti secara eksklusif di ketinggian sembilan kilometer di udara.

Tawaran itu diberikan secara percuma kepada penumpang kelas pertama, bisnes dan ekonomi yang terpilih bagi perjalanan dari Kuala Lumpur ke Hong Kong dan Melbourne, Brisbane, Sydney di Australia.

Destinasi lain yang terlibat ialah Auckland di New Zealand, Narita di Jepun, London di England dan Shanghai, China.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved