Ahad, 8 September 2013

Kosmo Online - Komuniti Kita


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Komuniti Kita


ATM, PDRM Perlis anjur rumah terbuka

Posted:

ATM, PDRM Perlis anjur rumah terbuka

ATM, PDRM Perlis anjur rumah terbuka

TUANKU SYED SIRAJUDDIN (duduk empat dari kiri) dan Tuanku Tengku Fauziah (duduk lima dari kiri) bergambar bersama pegawai tinggi ATM dan PDRM Perlis di majlis Hari Raya Aidilfitri di Mes Pegawai Kanan Polis, Kangar baru-baru ini.


MERIAH. Buat julung-julung kali pasukan keselamatan di Perlis terdiri daripada Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) bergabung menganjurkan jamuan Hari Raya Aidilfitri di Mes Pegawai Kanan Polis, Jalan Raja Muda, Kangar baru-baru ini.

Kira-kira 500 kakitangan kedua-dua agensi keselamatan tersebut hadir memeriahkan rumah terbuka berkenaan bagi menikmati jamuan Aidilfitri dan dihiburkan dengan persembahan tarian serta nyanyian.

Majlis berkenaan turut diserikan dengan keberangkatan tiba Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail bersama Raja Perempuan Perlis, Tuanku Tengku Fauziah Tengku Abdul Rashid dan Raja Muda Perlis, Tuanku Syed Faizuddin Putra Jamalullail.

Hadir sama iaitu Panglima Briged Sempadan, Brigedier Jeneral Datuk Mohd. Ramli Jaafar dan Ketua Polis Perlis, Datuk Zull Aznam Haron.

Warga Ruby Garden gotong-royong buat rumah terbuka Aidilfitri

Posted:

Warga Ruby Garden gotong-royong buat rumah terbuka Aidilfitri

Warga Ruby Garden gotong-royong buat rumah terbuka Aidilfitri


KOMUNITI Ruby Garden, Bangi bergambar beramai-ramai selepas majlis rumah terbuka yang dianjurkan secara bergotong-royong baru-baru ini.


ERAT. Komuniti penduduk Ruby Garden, Bandar Saujana Putra, Bangi, Selangor bergotong-royong mengadakan majlis rumah terbuka Aidilfitri baru-baru ini.

Apa yang menarik menu dan juadah yang disediakan bersama-sama dalam kalangan ahli jawatankuasa serta sumbangan penduduk.

Tema dan konsep yang dipraktikkan bagi menjayakan majlis itu juga menepati objektif iaitu untuk mengeratkan hubungan sesama penduduk.

Suasana meriah pada majlis itu ternyata mengukuhkan lagi silaturahim selain menyemai semangat tolong-menolong antara satu sama lain.

KPJ Puteri Specialist rai pelanggan

Posted:

KPJ Puteri Specialist rai pelanggan

KPJ Puteri Specialist rai pelanggan


LEBIH 1,000 tetamu hadir pada majlis rumah terbuka Hari Raya Aidilfitri Kumpulan Perubatan Johor di Hospital Pakar Johor, Johor Bahru baru-baru ini.


RAI. Hospital KPJ Puteri Specialist menganjurkan rumah terbuka Aidilfitri bagi merai pelanggan korporat, sektor kerajaan, media, pesakit dan kakitangan hospital di Johor Bahru, baru-baru ini.

Majlis turut diserikan dengan kehadiran penghuni Rumah Anak Yatim Ar-Rayyan yang turut menghiburkan para tetamu dengan persembahan marhaban.

Mereka juga menerima sumbangan yang disampaikan oleh Pengarah Eksekutif dan Ketua Pegawai Eksekutif hospital, Khairun Ahmad.

Pada majlis yang dihadiri kira-kira 1,000 orang itu, tetamu dihidangkan dengan pelbagai menu istimewa.

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved