Selasa, 4 Oktober 2011

Kosmo Online - Varia


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Kosmo Online - Varia


Pesona busana raja sehari

Posted:

Pesona busana raja sehari

Pesona busana raja sehari


PENAMPILAN pengantin lelaki segak dengan sut rona gelap manakala pengantin wanita tampak anggun menyarungkan busana yang diperbuat daripada fabrik sifon sulam tampal.


PERKAHWINAN adalah penyatuan cinta antara dua insan yang harus diabadikan dengan sempurna. Persediaan yang rapi amat penting bagi memastikan semuanya berjalan lancar.

Tidak lupa, hari yang bermakna ini haruslah dilengkapi dengan busana yang istimewa sebagai lambang penyatuan dua jiwa. Tambahan pula, busana pengantin merupakan salah satu perkara utama dalam perkahwinan hari ini mengikut tema tertentu sama ada tradisional mahupun moden kontemporari.

Bagi pasangan yang sedang merencana hari bahagia, gedung fabrik terkemuka, Euro Moda dan Gulati's menyediakan pelbagai jenis fabrik bermutu khas untuk persiapan perkahwinan merangkumi pengantin perempuan, pengantin lelaki dan keluarga pihak pengantin.

Pakej pengantin

Malah, Euro Moda dan Gulati's turut menawarkan pakej pengantin serendah RM250 untuk pengantin perempuan merangkumi renda Jepun polos, satin lembut dan percuma fabrik untuk baju Melayu.


GEDUNG Gulati's dan Euro Moda menawarkan kepelbagaian fabrik untuk raja sehari.


Ekslusif untuk pengantin lelaki pula, Euro Moda dan Gulati's menyediakan rangkaian fabrik untuk baju Melayu dan sut yang berpadanan dengan busana pengantin wanita.

Selain itu, gedung tersebut juga menyediakan pelbagai pilihan sampin songket dari Terengganu sebagai pelengkap raja sehari di samping rangkaian jenama terkenal seperti Gianni Versace, Trussardi, Ermenegildo Zegna dan Gianfranco Ferre khas untuk pengantin moden.

Ia turut dilengkapi pilihan untuk sut seperti kemeja, ves, tali leher, kasut dan pelbagai lagi aksesori seperti cufflink dan pin tali leher. Tidak ketinggalan, Euro Moda dan Gulati's ada menyediakan perkhidmatan menjahit pakaian lelaki dan wanita dengan cita rasa terkini.

Dalam pada itu, sudah menjadi trend untuk keluarga pengantin memakai pakaian sedondon bagi meraikan raja sehari. Justeru, terdapat pelbagai jenis fabrik yang menepati cita rasa dan bajet anda.

Nikmatilah pelbagai diskaun menarik bagi setiap pembelian melalui keahlian G-Card. Dapatkan G-Card percuma di semua gedung Euro Moda & Gulati's.

Lebih istimewa, gedung itu turut mengadakan cabutan bertuah sempena kempen Beli dan Menang. Pelbagai hadiah menarik seperti kereta, motosikal, TV LCD, sutera Itali dan baju kurung Aalia ditawarkan kepada pelanggan bertuah.

Kunjungilah mana-mana 18 cawangan Euro Moda dan Gulati's di seluruh Malaysia dan jadikan perkahwinan impian anda satu kenyataan. Maklumat lanjut, sila hubungi talian 03-2698 3121 atau 03-2694 0805.

Berjalan tanpa rasa sakit

Posted:

Berjalan tanpa rasa sakit

Berjalan tanpa rasa sakit

ANTARA koleksi kasut Scholl 2011 yang menampilkan rekaan segar dan selesa untuk kegunaan individu yang mementingkan kesihatan tapak kaki.


SELAIN mencari sepasang kasut yang cantik, sesuai dengan majlis, sedondon dengan warna pakaian dan berjenama, ada satu lagi perkara penting yang sering kita abaikan.

Menjadi rakan sejati ke mana sahaja anda bergerak, kasut tidak semestinya hanya menjadi pelindung kaki, tetapi ia juga haruslah mesra pengguna iaitu tidak membawa apa-apa masalah kepada kaki anda yang banyak berjalan.

Dengan harapan untuk membawa masyarakat Malaysia berjalan tanpa kaki yang sakit, jenama kasut sihat, Scholl memperkenalkan koleksi Scholl 2011 yang segar. Menitikberatkan rekaan dan gaya, Scholl koleksi 2011 itu menawarkan lebih 100 pilihan kasut untuk lelaki dan wanita.

Menariknya, ia mengutamakan pilihan tapak yang bersesuai mengikut tapak yang berbeza menggunakan teknologi padding selesa.


KEPELBAGAIAN warna turut menyumbang kepada rekaan kasut koleksi Scholl 2011


"Koleksi Scholl 2011 menawarkan kasut kasual, formal atau untuk ke kerja dan sukan dengan rekaan-rekaan yang segar untuk meraikan personaliti setiap individu. Pelanggan boleh memilih daripada pilihan slip on, sandal, flip flop, kasut berjalan dan kasut dres, semua pilihan untuk lelaki dan wanita," kata Pengurus Besar Reckitt Benckiser Malaysia, Veronika Rost.

Beliau menambah, menjadi tarikan Scholl koleksi 2011 ialah penggunaan teknologi lapisan tapak kasut yang berbeza seiring dengan pegangan Scholl yang mahu menawarkan keselesaan tapak kaki dan kesihatan kaki.

Scholl menawarkan tujuh jenis lapisan tapak kaki yang berbeza supaya pelanggan dapat memilih dan berasa selesa dengan setiap tawaran itu. Antara jenis padding ialah Memory Cushion, Bioprint, Galactiv, Arch Support, Sole Support, Massage dan Bio Mechanics yang semuanya mempunyai peranan tersendiri untuk keselesaan tapak kaki pengguna. - NIZHA PERIASWAMY

Kredit: www.kosmo.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Kosmo

Copyright 2010 All Rights Reserved